søndag 9. september 2012

Nå har jeg vært lærling i 9 dager, og må si jeg stortrives. Og dagene flyr fortsatt avgårde. Men det betyr jo bare at det skjer noe hele tiden. Og jeg må si jeg er ganske sliten når jeg kommer hjem. Som regel sovner jeg på sofaen ganske fort før jeg våkner og lager middag, før det er i seng igjen. Da er det godt når det blir helg, når jeg kan være litt lengre oppe og sove litt lengre på morgen. Men synes også helgene går relativt fort unna.

På lørdag var det Markedsdag i Karl Johans gate. Da hadde alle butikkene flyttet ut på gaten.

I dag har jeg bare vært inne å slappet av. Har hatt litt vondt i halsen i det siste.


Til slutt, litt humor fra vaskeriet:



1 kommentar:

  1. Så bra at du trives! Det betyr vel at det går bra? Jeg har vært en uke i ny jobb. Det går også bra. I Fredrikstad har det vært festival i helgen; Ord i grenseland. Torsdag var jeg å hørte på Jan-Erik og Gunnar Staalesen. Fredag var jeg på åpninen av utstillingen til Lars Ole Klavestad. Lørdag hørte jeg på Vigdis Hjorth og Anne B. Ragde. I dag har jeg hørt konsert med Heidi Gjermundsen Broch. Lørdag var jeg også på stadion på minnearrangement for Knut Torbjørn Eggen. Travel helg....

    SvarSlett