lørdag 18. august 2012

Første uka i Oslo...

... har vært full av opplevelser. Allerede første uka fikk jeg fort et favorittsted, og hvor jeg allerede har tilbragt mange dager: Tekstileriet (Snakk om bra timing!)

Kort fortalt er Tekstileriet IKEA's inspirasjonssenter for å skape forandring med tekstiler. Fra 8.- 21. august vil tekstilkunstnere og kreatører skape nye ting og gi gamle produkter nytt liv med IKEA-tekstiler.

Jeg har også vært med på mange spennende workshops:
Dette kan det leses mer om på Tekstileriets hjemmeside http://livethjemme.ikea.no/tekstileriet




Tidligere i uka var jeg også innom for å gi nytt liv til to gamle kjøkkenstoler.



I dag (lørdag) fikk jeg koselig familiebesøk.

2 kommentarer:

  1. Hei!
    Hybelen din begynner å bli fin. Barna syntes også det. Stolene var blitt kjempefine!

    SvarSlett
  2. Hei du!
    Tusen takk for hyggelig kommentar og for at du deltok på workshopen min!:)sånt varmer et bloggehjerte skjønner du:)

    Ser ut som om du har kost deg med tekstileriet og det er jo bare supert!Håper du fikk litt inspirasjon hos meg også. Poenget er i runn bare at man ikke skal være redd for å prøve ut nye ting i interiøret og alt trenger virkelig ikke koste skjorta:)

    Ønsker deg en fin uke!
    Klemmer fra meg

    SvarSlett